ارسال رایگان سفارش های بالای 700 هزار تومان ارسال رایگان سفارش های بالای 700 هزار تومان
  • انتخاب واحد پول:

مهلت شرکت در نهمین جشنواره خاتم تمدید شد

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۰۶:۵۴ ق.ظ

مهلت شرکت در نهمین دوره جشنواره خاتم تمدید شد. به گزارش خبرگزاری مهر، علاقمندان می‌توانند داستان‌های خود را در سه قالب داستانک، داستان کوتاه و طرح رمان در سه بخش بزرگسال، کودک، نوجوان و دانش‌آموزی به پایگاه اینترنتی جشنواره خاتم ارسال نمایند.
 
فراخوان نهمین دوره جشنواره خاتم در محورهای بازنمایی، بازگویی و بازآفرینی شخصیت و شیوه‌ی زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شده است. این دوره از جشنواره خاتم در بخش‌های داستان کوتاه در حداکثر پنج هزار کلمه در دو حوزه بزرگسال و کودک و نوجوان، داستان کوتاهِ کوتاه (داستانک، داستان کوچک، داستانِ مینیمال) در حداکثر صد کلمه، ارسال طرح رمان و شرکت در کارگاه نوشتن رمان زیر نظر اساتید مطرح کشور، پس از بررسی و گزینش طرح‌های ارسالی برگزار می‌شود.
 
آثاری که قبلاً منتشر نشده یا در سایر مسابقات ارائه نشده‌اند، به مسابقه راه می‌یابند. همچنین آثار ارسالی برگردانده نمی‌شود و در صورت پذیرش توسط دبیرخانه جشنواره منتشر می‌شوند.
 
نهمین دوره جشنواره خاتم تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و اختتامیه این رویداد در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. برای برگزیدگان این دوره جوایزی از قبیل پول نقد و دیپلم افتخار، همچنین شرکت رایگان در کارگاه رمان‌نویسی و خرید و انتشار آثار برگزیده در نظر گرفته شده است.
 
 
 
جهت اطلاع از اخبار و  کتاب ها و خریدکتاب با ما همراه باشید.
 

 www.fadakbook.ir