ارسال رایگان سفارش های بالای 700 هزار تومان ارسال رایگان سفارش های بالای 700 هزار تومان
  • انتخاب واحد پول:

درگذشت نویسنده بوسنیایی و بازدید مسؤولان نمایشگاه کتاب از مصلی

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۰۱:۳۰ ق.ظ

درگذشت یک نویسنده بوسنیایی و بازدید مدیران نمایشگاه کتاب از محل برگزاری آن از مهم‌ترین اخبار حوزه کتاب و ادبیات در این هفته بودند.

در گزارش مرور اخبار این هفته حوزه کتاب و ادبیات ۳ خبر مهم به چشم می آید که درگذشت نویسنده بوسنیایی و بازدید مدیران نمایشگاه کتاب از محل برگزاری آن از مهم‌ترین عناوین آن ها هستند.
باشه، الینگویی متن اصلی را برای شما بازنویسی می‌کنم:

1. "بازدید مسئولان نمایشگاه کتاب از محل برگزاری آن"

- در جریان این هفته، مسئولان و مدیران نمایشگاه کتاب، از مکان برگزاری این رویداد، یعنی مصلی امام خمینی (ره)، بازدید کردند. این بازدید همراه با بررسی جزئیات و شرایط مربوط به برگزاری نمایشگاه بود و در نتیجه، بهبودهایی در زیرساخت‌ها و امکانات مکان مورد ارزیابی قرار گرفت.

2. "برگزاری مسابقه تلویزیونی «کتاب شیرین»"

- یک مسابقه تلویزیونی تعاملی به نام «کتاب شیرین» برگزار شده است که هدف آن ترویج علاقه به کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است. این مسابقه با تمرکز بر سه کتاب مشخص، از شرکت‌کنندگان مطالعه کتاب‌ها و پاسخ به سوالات مربوطه را می‌طلبد.


3. "درگذشت نویسنده بوسنیایی"

- عبدالله سیدران، نویسنده بوسنیایی مشهوری که با فیلمنامه "وقتی بابا رفته بود ماموریت" شناخته شد، در سن ۷۹ سالگی درگذشت. او با آثارش در زمینه فیلمنامه‌نویسی تأثیر بسزایی در فرهنگ و هنر بوسنی و بالکان گذاشت.

 

جهت اطلاع از اخبار و  کتاب ها و خریدکتاب با ما همراه باشید.
 

 www.fadakbook.ir