ارسال رایگان سفارش های بالای 700 هزار تومان ارسال رایگان سفارش های بالای 700 هزار تومان
  • انتخاب واحد پول:

گزارش ایسنا/ دانسته های یک مدیر موفق

۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۲۵:۰۲ ق.ظ

امروزه دسترسی به نوشته‌های دیگران به منظور یافتن مطالبی که نیاز ما را برطرف کند نیازمند آشنایی ما با کتابها و نویسندگانی است که شناختشان می‌تواند دریچه‌ای به یک دنیای تازه بگشاید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فدک بوک، مطالعه کتاب‌های مطرح دنیا در این راستا به شما کمک خوبی در بازار رقابتی خواهد کرد. علی الخصوص کتاب‌هایی که در یک زمینه خاص برای افراد علاقمند در آن زمینه مناسب باشد. آنچه بسیار تعیین‌ کننده است، استفاده کاربردی و پیاده‌سازی نکات مهم کتاب‌ها در کسب‌ و کار است. عناوینی که بتواند نکات زیادی را در رابطه با افراد، تیم‌ها و سازمان‌ها آموزش بدهند و در عین حال راهنمای مفیدی درباره روش‌های رهبری خوب در برابر رهبری بد ارائه نماید. مسیر موفقیت مدیران ایرانی هدف و باورذهنی بوده، اگر مدیر سازمان، کارآفرین و یا علاقمند به رهبری یک ملت یا جامعه مردمی هستید باید لیست بهترین کتاب‌های مدیریت جهان و رهبری را مطالعه کنید. برای موفقیت باید درخشان بود و کسانی درخشان هستند که برای افزایش دانش و مهارت‌های مدیریتی خود سرمایه‌گذاری می‌کنند، مطالب مدیریتی جدید یاد می‌گیرند و برای پیداکردن راهکار صحیح با یک تیم متخصص و با تجربه مشورت می‌کنند.

سایت فدک بوک تلاش می‌کند به معرفی کتب نویسندگان متعهد به نگرش علمی و کاربردی پرداخته که آثار آنها در فضای اقتصادی و فرهنگ کسب و کار ایرانی قابل استفاده باشد و به شما در رسیدن به موفقیت در زمینه مدیریت کمک نماید.

”موفقیت در حوزه مدیریت، صورت زیبای یک مسیر ذهنی درخشان است.“

معرفی کتاب چگونه مدیر بهتری باشیم.

نبود منبعی مناسب برای آموزش مهارت های بنیادی و تکنیک‌های کار آمد در مدیریت، ما را بر آن داشت تا این کتاب را ترجمه کنیم. تمام موضوعات مدیریتی و چگونگی آن در این کتاب به طور کامل آموزش داده شده و همه‌ی مدیران می‌توانند از آن به عنوان یک مرجع استفاده کنند. این کتاب ماحصل تجارب مدیریتی دقیق، آقای مایکل آرمسترانگ در زمینه مهارت‌های مدیریت می‌اشد.

وی همچنین در حوزه‌های مختلف مدیریت دارای کتاب‌های متعددی است که به عنوان پر فروش‌ترین کتاب‌های سال در آمریکا شناخته شده‌اند که از آن جمله می‌توان به کتاب مدیریت منابع انسانی: از استراتژی تا عمل و کتاب مروری بر تکنیک‌های مدیریت اشاره کرد. این اثر ضمن آموزش نکته به نکته مهارت‌های مدیریت می‌تواند به عنوان یک کتاب مرجع در دانشگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب چگونه یک مدیر بهتر باشیم، به شصت و پنج موضوع کلیدی در مدیریت می‌پردازد. نه فصل جدید به  کتاب اضافه شده که در آنها به چگونگی رفتار حرفه‌ای، نوآوری در مدل‌های کسب و کار، خواندن ترازنامه، استفاده از نسبت‌های مالی، همراه کردن افراد سرکش، ارزیابی عملکرد خود، دستیابی به اعتماد به نفس بالا، موثر و کارابودن و ایجاد شبکه‌هایی از ارتباطات پرداخته شده است. مهارت‌ها و رویکردهای ذکر شده در این کتاب مورد استفاده‌ی مدیران کارآمد بوده و هر مدیری برای بهترین بودن باید درک درستی از آن داشته باشد. این کتاب یک راهنمای با ارزش برای مدیران کنونی، دریافت‌کنندگان مدرک Now در مدیریت، دانشجویان رشته رهبری مدیریت توسعه در بخش توسعه مهارت‌های رهبری کسب و کار، موسسه رسمی، کارگزینی و توسعه هستند بسیار مفید است.

یکی از جذابیتهای این کتاب این است که هر بخشی از آن را که بخواهید می‌توانید بخوانید چرا که هر فصل ساختاری مستقل دارد. البته بهتر است ابتدا فصل یک را که گویای مفاهیم کلی مدیریت بوده و پیش نیاز همه فصل‌های بعدی می‌باشد، مطالعه کنید. ادامه فصل‌ها به معرفی مهارت‌ها، تکنیک‌های خاص مربوط به مدیریت افراد و فرآیندها می‌پردازد.

در طی بیست و پنج سال حضور در مجموعه‌های کوچک و بزرگ ایران عزیزمان به این مهم رسیدیم که حتی مدیران موفق نیز می‌توانند در کار خود بهتر شوند. چرا که بهترین مدیران هم در پاسخ به راه‌حل قطعی مسائل مدیریت ابراز کرده‌اند که به دلیل شرایط خاص هر تصمیم یک راه‌حل قطعی و همیشگی برای مسائل مدیریتی وجود ندارد ولی هر مدیری با به دست آوردن مهارت‌ها و تکنیک‌های مدیریتی، می‌تواند امکان تشخیص و انتخاب بهترین راه را برای بهترین عملکرد فراهم آورد.

ما همواره به دنبال مرجعی موثر در تصمیم‌گیری‌ها و عملکرد مدیران بودیم تا به کتاب ارزنده «چگونه مدیر بهتری باشیم» رسیدیم. این کتاب ابزاری است خارق‌العاده برای همراهی، جهت‌دهی و آموزش تمامی مهارت‌های مدیریت که به زعم ما با مهارت‌های زندگی هیچ تفاوتی ندارد.

نگاه علمی و کاربردی به  هنر مدیریت نه تنها ضرورتی برای دستیابی به موفقیت در هر فعالیت و کسب‌  و کاری محسوب می‌شود، بلکه این مهارت‌ها، در همه ابعاد زندگی شخصی و اجتماعی فرد نیز تاثیری عمیق خواهد داشت. طبقه‌بندی ماهرانه‌ی مهارت‌ها و تکنیک‌ها، مطرح شدن آن‌ها به شیوه‌ای موجز و گویا، به ما این امکان را می‌دهد تا خود را با رویدادهای جدید تطبیق داده و در تمام ابعاد مدیریتی خود بهترین عملکرد را داشته باشیم.

این مجموعه با رعایت تمامی حقوق ناشر خارجی و کلیه قوانین کپی‌رایت این محتوای غنی را به همت مشترک "مجموعه مدیرسازان" و "انتشارات فدک ایساتیس" در اختیار خوانندگان ایرانی قرار داده است.

مجموعه دیگر از کتاب‌های در زمینه مدیریت:

برای اطلاعات بیشتر به سایت fadakbook.ir مراجعه نمایید.